marți, 30 octombrie 2012

Un inceput din viata mea...

Capitolul IMiercuri- La scoala:
E ora 5 si 2 minute(dupamiaza) sunt in pauza si imi dau seama, e cllar! Eu sunt dintr-o lume total diferita de ca in care sunt cei din jurul meu, in momentul de fata, colegii. S-a sunat deja de intrare, profesoara de istorie ar fi trebuit sa vina dar, n-a venit asa ca eu am casti cu muzica in urechi (Evanescence- Hello) si doar ce mi-am inchis cartea "Aleph" (Paulo Coelho) am mai citit 3 pagini pauza asta! I'm a boss!:> :))
Sunt nostalgica, doar ce am terminat de citit "Legile atractiei" (Chimie perfecta 2), siii.. visez la Carlos si Kiara, ce sfarsit frumos poate avea cartea! Si relatia lor e de viis, dar infine..Inca sunt la scoala si cum am spus la inceput sunt intr-o lume paralela fata de cea a colegilor mei.Colegul meu de banca ii strga unei fete "Nu asa ca se exci**, ia-l mai incet!" Alti idioti sting becul si incep sa urle cat ii tin plamanii ( eu am ajuns sa scriu si sa citesc la lumina telefonului, in pauzele de dupa ora 5)  asa, unu isi arata chilotii, doi se prefac ca si-o trag (sunt 2 baieti) Deci da o sa moor!
Si totusi ma tot uit in jur...Imi doresc sa fiu inchisa intr-un ou de sticla, izolat fonic si poate chiar sa nu fie transparent, asa nu i-as mai auzi si nici n-as mai vedea idiotenile lor imature...A da, ia-uite! Alti doi isi baga limba-n gat, dar astia macar sunt un cuplu (baiat si fata).Acum am chimie dau test...
Atentie!
Textul a fost transcris si putin modificat din ce am scris in timp ce eram la scoala..Din plictiseala am zis sa impartasesc problemele mele cu voi, poate ma ajutati.
P.S.: Asta a fost doar o mica parte din viata mea va multumesc ca ati avut rabdare sa imi cititi postarea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu